RCN Vrienden Voordeel
Zoek uw vraag of klik op een onderwerp
Wat is het RCN Vrienden Voordeel?

Met het RCN Vrienden Voordeel spaar je voor aantrekkelijke kortingen op je volgende verblijf. Hoe vaker je bij RCN  vakantie viert, hoe hoger de korting wordt. Tijdens je vakantie geniet je ook van leuke aanbiedingen, te verzilveren in de horeca of elders op het park. Ook hier geldt: hoe vaker je bij ons verblijft, hoe groter je voordeel!

 

Benieuwd naar de verschillende levels en alle voordelen daarvan? Ga dan naar rcn.nl/vriendenvoordeel.

Hoe kan ik deelnemen aan het RCN Vrienden Voordeel?

Iedereen die bij RCN Vakantieparken een boeking maakt, doet automatisch mee. Je hoeft je er dus niet actief voor aan te melden.

Ik heb geen smartphone, maar ik wil wel graag gebruikmaken van het RCN Vrienden Voordeel. Kan dit?

Zeker! Een receptiemedewerker op het vakantiepark helpt graag bij het uitprinten van jouw unieke barcode met klantnummer. Op vertoon van je barcode ontvang je persoonlijke aanbiedingen in de horeca of elders op het park.

Kan ik een boeking maken voor een ander met mijn RCN Vrienden Voordeel?

Nee, je kunt in principe geen boeking maken voor een ander jouw RCN Vrienden Voordeel. Het RCN Vrienden Voordeel is persoonsgebonden.

Is het RCN Vrienden Voordeel persoonsgebonden?

Het RCN Vrienden Voordeel is gekoppeld aan een e-mailadres. Alle boekingen die gekoppeld zijn aan dit e-mailadres tellen mee bij het bepalen van jouw level en de bijhorende kortingen. Heb je geen e-mailadres? Dan gaan we uit van de gegevens op jouw gastenkaart in ons reserveringssysteem.

Hoe zit het met de privacy?

Wij gebruiken je gegevens enkel en alleen voor speciale aanbiedingen; informatie omtrent het RCN Vrienden Voordeel. De gegevens worden uiterst zorgvuldig verwerkt en beheerd. Ons RCN Vrienden Voordeel voldoet volledig aan de AVG (de privacywet). Op de website vind je een uitgebreide privacyverklaring.

Waar kan ik mijn RCN Vrienden Voordeel terugvinden?

Jouw level en de bijhorende aanbiedingen vind je op de volgende plekken:

  • In de RCN app
  • In de MijnRCN-omgeving
  • Via de receptie op één van de 18 RCN Vakantieparken
Worden de aanbiedingen op het park automatisch verzilverd?

Indien je recht hebt op aanbiedingen die gelden in de horeca, kun je hier alleen gebruik van maken bij vertoon van je RCN-app of een print van jouw unieke barcode met klantnummer.

Is de korting die ik krijg met mijn RCN Vrienden Voordeel geldig in combinatie met andere kortingen?

Ja, de boekingskorting van het RCN Vrienden Voordeel kan gecombineerd worden met andere kortigen. Tenzij anders op de website staat vermeld.

 

De kortingen op de parken gelden niet in combinatie met andere kortingen.

Ik ben vergeten in te loggen met boeken, maar wil toch graag nog mijn korting ontvangen. Kan dit?

Vervelend! Neem in dit geval even contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700, dan kijken wij wat we nog voor je kunnen doen.

Ik heb een vakantie geboekt en ga daarmee naar een volgend level maar zie dit niet terug in de RCN-app. Wat nu?

Het bijschrijven van boekingen en het eventueel verschuiven naar een volgend level gebeurt vier dagen voor aankomst. Het kan zijn dat dit om technische redenen wat langer duurt.

 

Is het twee dagen voor aankomst nog niet aangepast? Neem dan even contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Mijn RCN Vrienden Voordeel level klopt niet met het aantal boekingen. Wat nu?

Correspondeert het aantal boekingen van minimaal 3 nachten accommodatie of 5 nachten kamperen met een besteding boven de €100,- niet met het toegewezen level en korting? Neem dan contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Wat gebeurt er met mijn level als ik mijn vakantie annuleer?

Om te voorkomen dat bij annulering het level gewijzigd moet worden, zal de boeking vier dagen vóór aankomst pas bijgeschreven worden bij het RCN Vrienden Voordeel.

Kan mijn RCN Vrienden Voordeel ook komen te vervallen?

Ja, jouw RCN Vrienden Voordeel kan ook komen te vervallen. Dit is het geval als je zeven jaar achter elkaar geen nieuwe boeking maakt bij RCN Vakantieparken.

 

Wil je daarna weer opnieuw deelnemen? Dan start je - net als iedereen - weer in level Nachtegaal vanaf minimaal twee boekingen.

Neem contact op met het Contact Center.

Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem contact op met het Contact Center. Wij staan elke dag voor je klaar. Je kunt ons bellen of een e-mail sturen.
Bel ons, wij zijn aanwezig Je kunt ons bereiken van 09:00 - 21:00 uur op ons telefoonnummer.
Liever Whatsappen?

Reactie binnen 30 min. Je kunt ons bereiken van 09:00 - 20:30 uur op ons telefoonnummer.

Stuur een bericht
Stuur een e-mail
Binnen 1 werkdag krijg je van ons een reactie. Stuur een e-mail